1.3.12

''Δύναμη πυρός''

      Τελικά,για όσους αγωνιούν να μάθουν,η δίκη του ''αποθανόντος'', ανεβλήθη,λόγω ακαταλληλότητας ....του γηπέδου!Οι διαιτητές αφού εξέτασαν με την δέουσα προσοχή τις συνθήκες, έκριναν ότι κινδύνευε η σωματική ακεραιότητα των ''αγωνιζόμενων παικτών'' και έτσι, με βάση όλα τα άρθρα,τις παραγράφους,τους νόμους,τα κιτάπια,τις Π.Δ,τις Μ.Δ και τα ζώδια, θα ξαναβρεθούμε κατά το τέλος του 2012.Μέχρι τότε, θα κάνουμε  υπομονή,θα παραμείνουμε ετοιμοπόλεμοι και ας ελπίσουμε να υπάρχουμε,πρώτα ο Θεός,όλοι μας.Και εμείς,και εσείς,και οι δικαστές, και η Ελλάδα.Πάντως εκείνο που έκανε ιδιαίτερη σημασία ήταν η ''Δύναμη πυρός'' που υπήρχε στην αίθουσα κατά την διάρκεια της αναμονής.Μια βουβή δύναμη,τεράστια,αόρατη,ενωμένη,που μόνο εγώ ένοιωθα.Μόνο εγώ έβλεπα και αισθανόμουν το μέγεθος και την αξία της.Κανείς άλλος. Εκεί,στον πρώτο όροφο των Δικαστηρίων Θεσσαλονίκης,από το πρωί μέχρι το μεσημέρι,μια παρέα αεροπόρων,συναδέλφων,φίλων βρέθηκαν δίπλα μου.Στο ''φτερό'', σχηματισμό.Έχω πετάξει μαζί τους, στο παρελθόν, πολλές φορές,στην σταδιοδρομία μου στην Π.Α.σε δύσκολες συνθήκες,σε άσχημους καιρούς,σε ιδιαίτερες καταστάσεις.Πάντα επιτυχώς.

     Με τέτοια ''Δύναμη πυρός'',πως ήταν δυνατόν να μην αισθάνεσαι ασφαλής.Όσο και αν ακούγεται υπερβολικά εγωιστικό,κοντά τους, έβλεπα όλους τους υπόλοιπους, από τα 30.000 πόδια.Πολύ μικρούς.Μόνο τους Αεροπόρους έβλεπα και, συμπτωματικά, μόνο με αυτούς επικοινωνούσα.Στην δική μας συχνότητα.Με τους δικούς μας κώδικες,γλώσσα,νοήματα.Χαμπάρι δεν μας έπαιρναν οι ''άλλοι''.Ούτε πρόκειται ποτέ να μας πάρουν.Όμως θα μας νοιώσουν.Θα αναγκαστούν να μας υπολογίσουν.Θέλουν δεν θέλουν θα αισθανθούν αυτήν την τεράστια πίεση που ασκεί μια ''Δύναμη πυρός''λίγων Αεροπόρων.Άγνωστων για αυτούς.Διέκρινα πανικό. Διαισθάνθηκα ανασφάλειες.Είδα φόβο.Αντιθέτως εμείς,ήμασταν σαν να πηγαίναμε με το μίνι bus,για τρίτη έξοδο νυχτερινές,σε άσκηση ''Παρμενίων''.Χαλαροί και με σιγουριά.΄
     Άντε τώρα να φοβηθείς τους λεωφορειούχους ή τους νεροκουβαλητές, όταν έχεις μαζί σου,δίπλα σου τέτοια ''Δύναμη πυρός''από έμπειρους Αεροπόρους.Είμαι πολύ περήφανος και τους ευχαριστώ.OVER!!!!
     

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Επ' ευκαιρία είδαμε και πως γίνεται η απονομή της δικαιοσύνης. Είδαμε, αλλά δεν ακούσαμε. Μέχρι την επόμενη θα έχω αγοράσει -hopefully- και ακουστικά.