9.1.12

Πρακτική αριθμητική!!

     Έχουμε φθάσει σε ένα σημείο που, οι Έλληνες που ζούνε κάτω από τα όρια της φτώχειας, ξεπερνούν τα 3.000.000.Ύφεση χαρακτηρίζεται η εποχή που κλείνουν τα μαγαζιά των γειτόνων σου, ενώ πτώχευση, όταν μπαίνει λουκέτο στο δικό σου μαγαζί.Ο καθένας μας ας κρίνει, σε ποια κατηγορία βρίσκεται.Οι αιτίες που μας οδήγησαν σε αυτήν την κατάσταση είναι σίγουρο ότι έχουν τις ρίζες τους σε πράξεις ,σε λάθη του παρελθόντος τα οποία έγιναν είτε οικειοθελώς είτε από αμέλεια.Πολλές φορές και από άγνοια.Όμως τα προβλήματα που έγιναν χθές,κυρίως τα  οικονομικά,για να λυθούν, προϋποθέτουν αποτελεσματικές ενέργειες, σήμερα, έτσι ώστε αύριο,να κοιτάξουμε την ζωή μας με μεγαλύτερη αισιοδοξία.Θεσμικά,όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλες τις ευνομούμενες κοινωνίες,η ευθύνη της ολοκλήρωσης αυτής της σημαντικής αποστολής,της σωτηρίες της χώρας και της εξόδου της από την κρίση, έχει ''πέσει'' στους αρμόδιους πυλώνες της δημοκρατίας μας (λέμε τώρα!).

     Η νομοθετική εξουσία, πρέπει να λειτουργήσει,να νομοθετήσει ,να τροποποιήσει ότι εσφαλμένο υπάρχει ή είναι απαραίτητο, στους ήδη 20.000 υπάρχοντες νόμους, έτσι ώστε να προσαρμόσει όλες τις εργασίες της με αντικειμενικό σκοπό την επίλυση του βασικού προβλήματος μας, που είναι τα οικονομικά.Αν χρειαστεί, ας φτιάξουν άλλους 20.000 νόμους.Η εκτελεστική εξουσία,το κράτος,όλοι οι υπάλληλοι και εμπλεκόμενοι φορείς, οφείλουν να αντιληφθούν τις ευθύνες τους αλλά και τις επιπτώσεις πιθανής απραξίας, στο δικό τους''κεφάλι'', να βάλουν κάτω το κεφάλι και να σηκώσουν τα μανίκια για να κάνουν το αυτονόητο.Να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.Η τρίτη, κατά την ταπεινή μου γνώμη,η σημαντικότερη εξουσία,η δικαστική,ΠΡΕΠΕΙ να αφήσει κατά μέρος τις αναβολές,τις αδικαιολόγητες καθυστερήσεις,τις παρορμήσεις,την επιείκεια,την επιλεγμένη και άνιση απονομή δικαιοσύνης,να αντιληφθεί την κρισιμότητα της κατάστασης αλλά και την σπουδαιότητα του ρόλου της,και να αρχίσουν να δικάζουν και να καταδικάζουν,απονέμοντας τα πρέποντα σε όσους παρανόμησαν εις βάρος της Ελλάδας.
     Επίτηδες και επιλεκτικά απομόνωσα και επικεντρώνω την προσοχή όλων στο οικονομικό πρόβλημα της χώρας.Ούτε στο πολιτικό,ούτε στο κοινωνικό,ούτε στα προβλήματα παιδείας.Το θέμα μας είναι Μαθηματικά-Οικονομία,το ζήτημα είναι η οικονομική μας ύφεση και πώς θα εξ έλθουμε από αυτήν,και τα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν είναι τρία. Πρώτον, τι θα κάνουμε με το χρέος,δεύτερον πως θα συνεχίσει να ''δουλεύει''το ΄΄μαγαζί'' η Ελλάς και τρίτον και σπουδαιότερο να κάνουμε ''ταμείο''.Με οτιδήποτε άλλο αν ασχοληθούμε θα είμαστε εκτός θέματος.Απαραίτητα εργαλεία για να λύσουμε το πρόβλημα είναι,χαρτί,μολύβι,σβύστρα,ξύστρα και ένα κομπιουτεράκι για βοήθεια.
     Εκατοντάδες ειδικοί,καθηγητές,πανεπιστημιακοί οικονομολόγοι,χιλιάδες εθελοντές ντόπιοι και ξένοι αυτοπροσδιοριζόμενοι φιλέλληνες, που θέλουν το καλό μας,εκατομμύρια πολίτες που αγωνιούν για το μέλλον τους και τον εαυτό τους,εκφράζονται και διερωτώνται τι μας συμφέρει περισσότερο.Η δραχμή ή το ευρώ;Μια ερώτηση που μας την βάζουν για να μας μπερδέψουν.100% παραπλανητική.Όταν κάποιος είναι εκ των προτέρων φτωχός, τι σημασία έχει αν το νόμισμα είναι δραχμή ή ευρώ;Τα 3.000.000 και παραπάνω, φτωχοί Έλληνες τι τους νοιάζει αν έχουμε δραχμή ή ευρώ ή δολάρια ή λίρες Αγγλίας;Ποια είναι η διαφορά, όταν δεν μπορείς να πληρώσεις για να ζήσεις,με οποιαδήποτε μάρκα νομίσματος; Γιατί τέτοιας μορφής ψευτοδιλήμματα πρέπει να μας παραπλανούν και να μας αποπροσανατολίζουν από την πραγματική κατάσταση του προβλήματος; Πως ζούσαμε μέχρι σήμερα χωρίς ευρώ;Πως μεγαλώσαμε;Πως επιβιώνει η Αγγλία,η Ελβετία,η Ρωσία,η Τουρκία και τόσες άλλες χώρες;Τι επιδιώκουν και επιμένουν, σε αυτό το παραμύθι;Η Κύπρος, που μέχρι προχθές είχε την λίρα και ευημερούσε, γιατί σήμερα που μπήκε στην ζώνη του ευρώ, πάει από το κακό στο χειρότερο; Επειδή μέχρι σήμερα, όλοι αυτοί οι ''σοφοί'' που προσπαθούν να επιλύσουν το πρόβλημα, χρησιμοποιούν ανώτερα μαθηματικά και μακροοικονομικούς τρόπους,επειδή το IMF,το EFSF το PSI το GCA το TACAN το ILS,το GTI, το μεσοπρόθεσμο,το μακροπρόθεσμο,το κοντόφθαλμο,το στενόμυαλο,το LONDON SCHOOL OF ECONOMICS το HARBARD, τα μεταπτυχιακά,τα διδακτορικά,το μακρύ τους και το κοντό τους,τα κέρατα τους τα δίφορα,μας πάνε από το κακό στο χειρότερο και δεν βλέπω χαΐρι και προκοπή ,άσε που τελειώνει και ο χρόνος που διαθέτουμε για να λύσουμε το πρόβλημα,προτείνω τον παλαιό και αλάνθαστο τρόπο της πρακτικής αριθμητικής!
      ΖΗΤΗΜΑ ΠΡΩΤΟΝ.
   Ποιος τους είπε τους γελοίους, ότι μια επιχείρηση,ένα μαγαζί,ένα κράτος, κλείνουν, φτωχαίνουν επειδή χρωστούν πολλά λεφτά;Ακόμα και ο ποιο αγράμματος της αγοράς γνωρίζει ότι κλείνουν διότι δεν έχουν δουλειά.Κλείνουν όταν δεν κάνουν ούτε σεφτέ.Κατεβάζουν ρολά, μόλις δουν πως δεν πατάει πελάτης.Αυτό τους νοιάζει και όχι τι χρωστούν.Οι σωστότεροι μάλιστα,δανείζονται,χρεώνονται παραπάνω, για να αυξήσουν τις δουλειές τους και να αναπτυχθούν.Αντιθέτως ,οι φωστήρες μας που έχουν αναλάβει να μας σώσουν,κοντεύουν να χάσουν μερικά δισεκατομμύρια ευρώ από το ΕΣΠΑ,ξεπουλάνε τα πάντα για ένα κομμάτι ψωμί,για να αυξήσουν τα έσοδα!Κόβουν τις συντάξεις, τους μισθούς,απολύουν κόσμο και οδηγούν στην ανεργία και στην απόγνωση χιλιάδες ανθρώπους, με σκοπό να μειώσουν τα έξοδα.Βάζουν φόρους στα πάντα, για να μαζέψουν χρήματα και να μειώσουν το έλλειμμα,που λίγες να είναι οι ώρες τους.Ρήμαξαν τους συνταξιούχους και τους δημόσιους υπαλλήλους στις περικοπές, θέλουν τώρα να κάνουν τα ίδια και στον ιδιωτικό τομέα. Ούτε κατάλαβαν  τι συνέβηκε την πρώτη φορά ούτε αντιλαμβάνονται τι θα προκύψει τώρα.Ο θάνατος του εμποράκου,το κλείσιμο της αγοράς,το τέλος της παραγωγής,άδεια ταμεία παντού.Από που περιμένουν να μαζέψουν λεφτά;Ποιός και με τι χρήματα θα καταναλώσει για να αποδώσει ΦΠΑ,φόρους εισοδήματος;Αφού δεν θα υπάρχουν εισοδήματα! Μέχρι σήμερα τα δανεικά, για να βγάλουν τα γούστα τους,τα έπαιρναν εύκολα, όμως τώρα για να αποπληρωθούν θέλουν άλλης μορφής στρίμωγμα και όχι την εύκολη λύση των τοκογλύφων.Και μην ξεχνάμε ότι αυτοί είναι ζόρικοι.Αυτές οι ενέργειες οδηγούν σε έναν φαύλο κύκλο,σε διαρκή μεγέθυνση του χρέους,σε τελική αδυναμία αποπληρωμής,σε οικονομικό μαρασμό,σε ένα αδιέξοδο ,που δυστυχώς θα κλιθούν να εξέλθουν τα παιδιά μας.Ένα χρέος δυσβάσταχτο που δεν ξέρουμε πόσο ακριβώς είναι.Ακόμα και ο ποιο άσχετος,αμόρφωτος πολίτης του δημοτικού,γνωρίζει επακριβώς τις δανειακές του υποχρεώσεις.Πόσα πήρε,πόσο είναι το κεφάλαιο, από ποια τράπεζα,πόσες είναι οι δόσεις,πόσοι οι τόκοι,πόσο το επιτόκιο,πότε θα εξοφλήσει.Έχουμε φθάσει,ως χώρα,με τόσους ακριβοπληρωμένους χαραμοφάηδες ειδικούς,να μην μπορούμε να μάθουμε τι χρωστάμε,τι πληρώσαμε και κυρίως που πήγαν τόσα λεφτά.
      ΖΗΤΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ. και ΤΡΙΤΟΝ.
   Αυτά τα δύο ζητήματα μπορούν να απαντηθούν από κοινού.Με δεδομένα τα  στοιχεία του αδιευκρίνιστου χρέους,του διευκρινισμένου ελλείμματος,την αναμφισβήτητη αδυναμία αύξησης εσόδων,την αμφισβητήσιμη δυνατότητα μείωσης εξόδων,την λογική αδυναμία καταβολής δόσεων και υποχρεώσεων για την εξυπηρέτηση των δανειστών,την υποχρεωτική προσαρμογή στους κανόνες της παγκόσμιας αγοράς,τον περιορισμό του τζίρου,την διαπιστωμένη ύπαρξη ''ποντικών'',την βεβαιωμένη παρουσία τεμπέληδων στο ''μαγαζί'',τις άνισες-άδικες και δυσανάλογες με την προσφορά τους καταβολές μισθών,μπακαλίστικα και όχι με ολοκληρωματική αλγεβραική νανοστατιστικολογικοοικονομοτεχνικοβενιζελοεική μέθοδο,θα προσπαθήσουμε να λύσουμε το πρόβλημα.Καταρχήν θα δούμε πως μπορούμε να μεγαλώσουμε τις πωλήσεις μας,τον τζίρο,αυξάνοντας τα έσοδα μας ενώ συγχρόνως προσπαθούμε να βρούμε με κάθε τρόπο να δημιουργήσουμε νέες προϋποθέσεις για ανεύρεση  καινούργιων πηγών εσόδων(ανάπτυξη) ή να μελετήσουμε πώς μπορούμε να γίνουμε περισσότερο ανταγωνιστικοί και να βελτιώσουμε ότι παράγουμε και έχουμε στην βιτρίνα μας.Να αντιληφθούμε ποιοι είμαστε,τι μπορούμε να πουλήσουμε,σε τι τιμές,ποιοι είναι οι ανταγωνιστές και τελικά βρε αδελφέ ας αντιγράψουμε κάποιους άλλους που ξεπέρασαν και έλυσαν παρόμοια προβλήματα πριν από εμάς.Κάνουμε μια αντικειμενική επαναξιολόγηση των εργαζομένων,του προσωπικού μας, με παράλληλη εκτίμηση της αποδοτικότητας τους και αναλόγως επαναπροσδιορίζουμε το μισθολόγιο τους.Επανεξετάζουμε τις προηγούμενες οικονομικές πράξεις(πωλήσεις,αγορές) για να διαπιστώσουμε πιθανές λανθασμένες επιλογές μας σε προϊόντα και εργασίες που έχουμε κάνει(υποβρύχια,αεροπλάνα,C4I,Ολυμπιακοί αγώνες,κατασκευές έργων,κτλ)κόβουμε τις δωρεές και τις περιττές δαπάνες(Βατοπαίδι,κυβερνητικές και μη οργανώσεις,φρου φρου και αρώματα κ.τ.λ)Εξετάζουμε λεπτομερώς και προσπαθούμε να εισπράξουμε αυτά που μας χρωστάνε(φοροδιαφυγή).Καλούμε τους δανειστές μας και διαπραγματευόμαστε τις πιθανές περιπτώσεις διευκολύνσεων.ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΣΕ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ!Καλούμε τους υπαλλήλους μας και τα υπόλοιπα μέλη της εταιρείας να κατανοήσουν το πρόβλημα και να συμβάλουν θετικά για την έγκαιρη επίλυση του.Ζητούμε μέχρι και την εθελοντική υπερωριακή απασχόληση ή την περικοπή μισθών,αν είναι μεγάλη ανάγκη,για την σωτηρία της επιχείρησης.Ίσως απαιτειθεί να απολύσουμε μερικούς υπεράριθμους ,διαπιστωμένους τεμπέληδες για το καλό της ''ομάδας''.Τραβάμε και κανένα αυτί στους δύστροπους.Αφού κάνουμε όλα τα ανωτέρω, με οποιαδήποτε σειρά,ξανακάνουμε ταμείο για επαλήθευση.Μπορούμε να υποθέσουμε πως με κάποιον μαγικό τρόπο,κερδίζουμε ας πούμε στο λαχείο πολλά λεφτά ή παίρνουμε μια αναπάντεχη κληρονομιά,οπότε λύνουμε όλα τα προβλήματα των χρεών.Τους ξοφλάμε όλους!Ξαναγυρνάμε στην πίσω σελίδα,στο πρόχειρο, και ελέγχουμε μήπως ξεχάσαμε κάτι.Μήπως κάναμε καμιά λάθος πράξη διότι η λύση δεν βγαίνει ακριβώς!Σίγουρα κάτι παραλείψαμε.Τους ποντικούς! Τώρα εξηγείται γιατί δεν βγαίνει σωστά.Ένας από το λογιστήριο,δύο από το ταμείο και τρεις από τις αποθήκες συνεχίζουν να κλέβουν ασύστολα.Ότι και να κάνουμε,όσο και να νοικοκυρέψουμε,όσο και να δουλέψουν όλοι οι υπόλοιποι υπερωρίες, χωρίς αμοιβή,δεν υπάρχει προκοπή.Ένα μπαίνει,δυο βγαίνουν.Κάναμε ακόμα μια μαλακία.Απολύσαμε μερικούς που δούλευαν πραγματικά για τρεις και εξήντα,αγαπούσαν την δουλειά τους,ήταν φιλότιμοι, ενώ αντιθέτως κρατήσαμε κάποιους άλλους, οι οποίοι έπαιρναν για μισθό όσα παίρνει τον χρόνο ο Μέσι στην Μπαρτσελόνα,και δεν προσφέρουν μια δραχμή(ή μάλλον ένα ευρώ)δουλειά.Μόνο φιγούρα ήταν.
      Φυσικά όλες οι εξετάσεις πρέπει να γίνουν με την παρουσία επιτηρητή.Χωρίς επίσημο επιτηρητή είναι πέρα από βέβαιο ότι οι άλλοι, οι του πανεπιστημίου, θα μας ρημάξουν στο κλέψιμο και στην αντιγραφή.Μια ζωή αυτό κάνουν.  
 

      Υ.Σ
  Και εγώ του πανεπιστημίου είμαι, αλλά προτιμώ την πρακτική αριθμητική.Είναι αλάνθαστη μέθοδος.
.
      

1 σχόλιο:

Ραγιάς είπε...

https://www.facebook.com/groups/adilogos/permalink/419800758122599/